SELAMAT DATANG KE LAMAN INI

ASSALAMUALAIKUM....Terima kasih kerana mengunjungi blogger saya ini...sudi kiranya membaca catatan dari minda seorang guru bimbingan dan kaunseling. Semoga apa yang dipaparkan dapat membantu anda dalam menjalani kehidupan seharian. Apa yang baik datangnya dari ALLAH SWT, manakala yang buruk itu datangnya dari kelemahan saya sendiri..FIKIR...................FIKIRKAN...........DAN FIKIRAKANLAH

DOAKU....

"Wahai Tuhanku, lapangkanlah bagiku dadaku; dan mudahkanlah bagiku tugasku; dan lepaskanlah simpulan dari lidahku, dan kurniakanlah aku ilham dari sisi-Mu agar apa yang ku kongsikan di sini terletak dalam redha-Mu; dan peliharalah penulisan ini, serta si penulisnya, juga pembacanya agar kami sentiasa taat pada perintahMu dan tidak gentar dalam menegakkan agama-Mu."

Islamic Widget

Islamic Clock

Khamis, 17 Mac 2011

DOA...KU


Ya Allah...
kau ampunilah hambamu yang penuh dengan noda dan dosa-dosa yang telah aku lakukan sepanjang hidupku ini.
Jangan kau tutup pintu hatiku Ya Allah
Jangan biarkan aku terus jauh darimu Ya Allah
Jangan biar aku jauh dari rahmat Mu YaAllah
Aku memohon dengan sepenuh jiwa ragaku,
Dengan penuh penyesalan kepada Mu,
Ya Allah,
Kau terimahlah taubatku ini yaALLAH..
Ya Rasulullah,
Ampun kan diriku kerena menjadi umat yang melupakan diri mu.
Dan terkadang tidak sedikitpun dalam 1 hari aku mengingatimu,
Sedangkan saat ketika ajal mu tiba....
Kau masih fikirkan tentang umatmu..iaitu aku Ya Rasulullah..
Ya Rasullullah
ampunilah diriku..
Aku lupa kepada mu..
Aku lupa berselawat kepada mu..
Aku tertalu taksub dengan dunia ini..
Sedangkan akhirat yang kekal abadi..
Aku alpa Ya Allah, Ya Rasullullah....
Ampunilah diriku insan yang lemah dan kerdil disisi Mu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan