SELAMAT DATANG KE LAMAN INI

ASSALAMUALAIKUM....Terima kasih kerana mengunjungi blogger saya ini...sudi kiranya membaca catatan dari minda seorang guru bimbingan dan kaunseling. Semoga apa yang dipaparkan dapat membantu anda dalam menjalani kehidupan seharian. Apa yang baik datangnya dari ALLAH SWT, manakala yang buruk itu datangnya dari kelemahan saya sendiri..FIKIR...................FIKIRKAN...........DAN FIKIRAKANLAH

DOAKU....

"Wahai Tuhanku, lapangkanlah bagiku dadaku; dan mudahkanlah bagiku tugasku; dan lepaskanlah simpulan dari lidahku, dan kurniakanlah aku ilham dari sisi-Mu agar apa yang ku kongsikan di sini terletak dalam redha-Mu; dan peliharalah penulisan ini, serta si penulisnya, juga pembacanya agar kami sentiasa taat pada perintahMu dan tidak gentar dalam menegakkan agama-Mu."

Islamic Widget

Islamic Clock

Rabu, 9 Mac 2011

AKU LAGI..?????


kenapa semua ni harus berlaku..
xcukup2kah lagi???
dah tak tertanggung dah ni..takkan nak bagi yang baru pulak..
pikirla hati dan perasaan orang..
jangan asyik menang sendiri..
bila fikir dia layak terus serahkan padanya..
saya buka sengaja menjadikannya layak..
sebab memang jenisnya begitu..
saya cuba enjoy dengan segalanya..
tapi takkan dengan alasan itu semua di longgokan pada saya..
malah masih ramai yang lain..
mengapa saya???


plizzz...fahamilah saya kali ini..
saya tidak pernah menolak sebelum ini..
tapi hal ini sangat berat..
saya risau saya tidak mampu..
waktu malam waktu yang sukar untuk saya..
penat..saya jenis buat apa yang diberikan..
tapi dalam hal ini saya dah penat..banyak sangat..
agih-agihkan la pada orang lain juga..
SAYA TIDAK MAHU MENJADI ORANG YANG TIDAK IKHLAS..
fahamila daku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan