SELAMAT DATANG KE LAMAN INI

ASSALAMUALAIKUM....Terima kasih kerana mengunjungi blogger saya ini...sudi kiranya membaca catatan dari minda seorang guru bimbingan dan kaunseling. Semoga apa yang dipaparkan dapat membantu anda dalam menjalani kehidupan seharian. Apa yang baik datangnya dari ALLAH SWT, manakala yang buruk itu datangnya dari kelemahan saya sendiri..FIKIR...................FIKIRKAN...........DAN FIKIRAKANLAH

DOAKU....

"Wahai Tuhanku, lapangkanlah bagiku dadaku; dan mudahkanlah bagiku tugasku; dan lepaskanlah simpulan dari lidahku, dan kurniakanlah aku ilham dari sisi-Mu agar apa yang ku kongsikan di sini terletak dalam redha-Mu; dan peliharalah penulisan ini, serta si penulisnya, juga pembacanya agar kami sentiasa taat pada perintahMu dan tidak gentar dalam menegakkan agama-Mu."

Islamic Widget

Islamic Clock

Rabu, 20 Januari 2010

KEM MUBAYAAH 2010

Assalamualaikum....lama dah tak menulis. Alhamdulillah bermula 14 Jan hingga 16 Jan 2010 baru-baru ni smtwt telah berjaya menjalankan kem untuk pelajar tingkatan lima. Kali ini kem diadakan di kawasan sekolah je..maklumlah bajet tak cukup. Tapi alhamdulillah program kem pada kali ini mendapat kerjasama daripada Jabatan Agama Islam Terengganu dan juga Pelajar Psikologi Universiti Malaysia Terengganu (UMT).
Kem kali ini banyak menumpukan kepada pembentukan sahsiah diri pelajar, disiplin , Smart Solat dan kemahiran belajar . Semoga apa yang dijalankan memberi ilmu yang berguna kepada pelajar.
Terima kaih juga diucapkan kepada semua yang terlibat dalam menjayakan Kem Mubayaah pada kali ini. Semoga mendapat balasan dan ganjaran yang sewajarnya oleh Allah SWT....insyaallah....aminnnn.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan