SELAMAT DATANG KE LAMAN INI

ASSALAMUALAIKUM....Terima kasih kerana mengunjungi blogger saya ini...sudi kiranya membaca catatan dari minda seorang guru bimbingan dan kaunseling. Semoga apa yang dipaparkan dapat membantu anda dalam menjalani kehidupan seharian. Apa yang baik datangnya dari ALLAH SWT, manakala yang buruk itu datangnya dari kelemahan saya sendiri..FIKIR...................FIKIRKAN...........DAN FIKIRAKANLAH

DOAKU....

"Wahai Tuhanku, lapangkanlah bagiku dadaku; dan mudahkanlah bagiku tugasku; dan lepaskanlah simpulan dari lidahku, dan kurniakanlah aku ilham dari sisi-Mu agar apa yang ku kongsikan di sini terletak dalam redha-Mu; dan peliharalah penulisan ini, serta si penulisnya, juga pembacanya agar kami sentiasa taat pada perintahMu dan tidak gentar dalam menegakkan agama-Mu."

Islamic Widget

Islamic Clock

Sabtu, 19 Februari 2011

Sambutan Maulidur Rasul SMTWT 19.02.2011..

                                                          

Sambutan Majlis Maulidur Rasul peringkat SMTWT berlangsung pada hari Sabtu 19.Feb .2011 di Dataran Kuanliti. Sambutan dimulakan dengan ucapan penyelaras majlis Sambutan Cg Zaidi BB. Selepas majlis diteruskan dengan bacaan sajak,nyanyian nasyid dan syarahan.

Perarakan Maulidur diteruskan hingga ke padang sekolah. Bermula 10 pagi...majlis deteruskan dengan ceramah Maulidur Rasul yang diadakan diSurau sekolah.


Bersama Cg Roslan dan Cg Zaidi

Bersama Cg Asari (Boss Pertandingan kain rentang)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan