SELAMAT DATANG KE LAMAN INI

ASSALAMUALAIKUM....Terima kasih kerana mengunjungi blogger saya ini...sudi kiranya membaca catatan dari minda seorang guru bimbingan dan kaunseling. Semoga apa yang dipaparkan dapat membantu anda dalam menjalani kehidupan seharian. Apa yang baik datangnya dari ALLAH SWT, manakala yang buruk itu datangnya dari kelemahan saya sendiri..FIKIR...................FIKIRKAN...........DAN FIKIRAKANLAH

DOAKU....

"Wahai Tuhanku, lapangkanlah bagiku dadaku; dan mudahkanlah bagiku tugasku; dan lepaskanlah simpulan dari lidahku, dan kurniakanlah aku ilham dari sisi-Mu agar apa yang ku kongsikan di sini terletak dalam redha-Mu; dan peliharalah penulisan ini, serta si penulisnya, juga pembacanya agar kami sentiasa taat pada perintahMu dan tidak gentar dalam menegakkan agama-Mu."

Islamic Widget

Islamic Clock

Jumaat, 19 Mac 2010

KELAHIRAN ANAKKU YANG BARU...

Bermula jam 7.30 mlm 18 mac 2010...isteriku mula terasa sakit. Selepas mendapat kepastian di Klinik Kesihatan Manir terus ke Hospital Nur Zahirah.. Kira-kira pukul 10.30 malam dimasukkan ke wad. Selepas diperiksa oleh doktor...keputusan diambil. Isteriku terpaksa dibedah.
Dimasukkan di Dewan Bedah kira-kira jam 1.30 pagi 19.3.2010. lebih kurang 1 jam kemudian jururawat bertugas memanggil waris kepada Puan Norzilah bt Abd Aziz....Syukur Alhamdulillah kami dikurniakan anak perempuan beratnya 3.83 kg hari Jumaat jam 2.09 pagi tarikh kelahiran anak kecilku itu.
Di telinga kanan ku bacakan Azan...rasa terharu dan hampir menitis air mata melihat mata anakku yang kecil melirik dan diam menghayati azan yang dibacakan oleh ayahnya. Pada 25/3/2010...barulah nama anakku yang baru diberikan...NOR ALIYA (maksudnya cahaya ketinggian)
Ya Allah semoga Engkau Melindungi anak-anak ku dari godaan Iblis dan Syaitan....semoga mereka menjadi anak-anak yang soleh dan solehah...semoga menjadi manusia yang berguna ..yang berbakti kepada nusa dan bangsa....yang menjadi kebanggaan kami....aminnnn.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan